Maloobchod a velkoobchod

Nabízíme Vám službu

Automatický sběr dat z dokumentů

Cílem služby je:

  • Efektivnější a kvalitnější práce při třídění, zpracovávání a digitální archivaci účetních dokladů
  • Rychlé naplnění údajů z účetních dokladů přímo do podnikových IS, účetních a ekonomických systémů anebo DMS
  • Rychlý a bezchybný přenos údajů z vytištěných dokladů přímo do informačních systémů pro obchod bez ručního přepisu
  • Jednoduché a velmi rychlé uskladnění zboží a dodání do prodejen k přímému prodeji zákazníkům anebo partnerům

Přínosy služby:

  • Odpadá ruční přepis údajů z faktur, objednávek, účetních dokladů, atd. do počítače, nižší jsou režijní náklady
  • Snížení chybovosti a zvýšení přesnosti zadávaných údajů
  • Zkrácení času zadávání údajů, zrychlení načtení faktur a dodacích listů do informačního a ekonomického systému
  • Urychlení procesu uskladnění zboží a jejich následující prodej přímo zákazníkům anebo v prodejnách
  • Rychlý a jednoduchý přístup k požadovaným údajům, možnost okamžitého vyhledání jakéhokoliv účetního dokladu
  • Současná digitalizace a archivace účetních dokladů
  • Rychlá práce se zbožím
  • Přímý export údajů do databáze propojené na používaný informační systém
  • Další krok k centralizaci

Možnost aplikace řešení automatického sběru dat pro různé typy formulářů:

  • Faktury (Další informace)
  • Objednávky
  • Účetní doklady
  • Dodací listy
  • Atd. (Více)

Model procesu automatizovaného zpracovávání účetních dokladů:

  • Příjem a označení dokumentů čárovými kódy
  • Skenování a současné rozpoznávání dokumentů
  • Verifikace údajů
  • Validace údajů - ověření pravidel, kontrola dat k databázím apod.
  • Export údajů do databáze (on-line propojené s informačním systémem IS zařízení) anebo do souboru různých formátů (*.txt, *. xls, *.dbf, *.xml,...)