Přepravní a spediční společnosti

Nabízíme Vám:

Systémy pro automatizované zpracovávání formulářů

Cílem je zlepšit a zrychlit systém on-line sledování zásilek zákazníky, který jim umožňuje konzultovat, zda a kdy byla zásilka doručena a případně poskytnout další informace o doručování a zásilce. Zákazník má k dispozici dokonce i náhled naskenovaného obrazu podepsaného dokladu.

Možnost rozšíření na automatizaci procesu vytěžování dat z různých typů dokumentů (např. faktury) s propojením na podnikový IS a DMS. Tyto moderní špičkové technologie nabízejí výkonné a komplexní nástroje, díky nimž mohou spediční společnosti poskytovat kvalitnější a rychlejší služby svým zákazníkům, zefektivnit a zkvalitnit práci s dokumenty a držet tak krok s konkurencí.

Přínosy řešení automatického sběru dat z formulářů:

  • Rychlé on-line sledování zásilek
  • Více

Možnost nasazení řešení automatického sběru dat pro různé typy formulářů:

  • Přepravní list
  • Dodací list
  • Faktury, objednávky
  • Smlouvy
  • Různé výkazy

Další související služby, které nabízíme

  • Konzultace a služby grafického návrhu formulářů a vytvoření šablon v prostředí programu, nastavení programu.
  • Implementaci (ladění a testování šablon v provozu)
  • Zaškolení obsluhy a administrátora

Reference z této oblasti

  • Hellmann-PKZ, on-line systém sledování zásilek; http://sledovani.pkz.cz
  • CARGOLOGIX, on-line systém sledování zásilek

Partneři

  • CID International, s.r.o., dodavatel informačního systému pro spediční společnosti